Je nám to nesmierne ľúto, no balíčky tradičných kolačikov mix (tie, kde sú rezy a kusovky) s odberom 22. a 23. 12. nedokážeme pripraviť. Všetci klienti, ktorých sa táto informácia dotýka, by mali mať bližšie informácie už teraz v mailovej schránke.
Keďže sme sa k vám vždy snažili správať čestne a vážime si vašu dôveru, zostaneme úprimní aj naďalej. Pracovná zmena, ktorá mala rezy piecť a pripravovať krémové koláčiky, musí zostať kvôli pozitívnemu prípadu v karanténe. A bez našich najlepších cukrárok to jednoducho nedáme. Preto sme nútení časť objednávok zrušiť.
Storno sa týka nasledovných balíčkov s odberom 22. 12. a 23. 12. na VŠETKÝCH pobočkách:
- vianočný balíček tradičný (všetky veľkosti)
- sviatočný balíček
- balíček veterníkov
Storno sa NETÝKA vianočných balíčkov suchého pečiva, tie sú pripravované iným postupom a výdaj prebehne podľa objednávok v termíne 22. 12. Ak ste mali objednané tieto balíčky, tie si môžete prísť, samozrejme, prevziať podľa informácii, ktoré máte v objednávke.
Silvestrovské objednávky zostávajú v platnosti.
Ďakujeme za trpezlivosť
Časté otázky & odpovede
Mám v objednávke tradičný balíček aj balíček suchého pečiva. Suché si môžem prísť prevziať?
Áno, objednávka (alebo jej časť) na balíček suchého pečiva zostáva v platnosti. Výdaj suchého pečiva bude prebiehať 22. 12. na všetkých prevádzkach.
Neprišiel mi mail, znamená to, že moja objednávka platí?
Ak vám neprišiel mail a mali ste objednané tradičné koláčiky, veterníky alebo sviatočný balíček s výdajom 22. alebo 23. 12., storno sa vzťahuje aj na vás. Ozvite sa, prosíme, na mail objednavky@sladkostiprehosti.sk a kolegyne vám pošlú podrobnosti. Ak ste mali objednané len suché pečivo, objednávka je platná. Ak ste mali objednané aj suché aj tradičné, prevziať si môžete prísť len suché.
Nemôžem si ešte doobjednať suché pečivo?
Snažíme sa navýšiť kapacity suchého pečiva. Ak máte záujem, napíšte nám na objednavky@sladkostiprehosti.sk s predmetom „chcem suché pečivo“ a v prípade, že napečieme navyše, ozveme sa vám.
Neviete mi dodať aspoň čosi z krémových zákuskov? Mali sme objednané 4 kartóny pre celú rodinu a nechceme zostať na Vianoce bez koláčov.
Žiaľ, aktuálne nevieme nič také sľúbiť. Určite chápete, že nemôžeme a nechceme riskovať, aby vám koláčiky piekli či balili dievčatá s covidom. Po povinnej karanténe a pretestovaní prerátame kapacity a púšťame sa do silvestrovských objednávok. Ak stihneme niečo viac, budeme o tom informovať, prípadne doriešime individuálne.
Je možné, že sa vám ešte podarí niečo málo napiecť?
Možné by to teoreticky bolo, nevieme však aktuálne, s akým výsledkom dopadne pretestovanie našej zvyšnej posádky a ako na tom budú zdravotne naše dievčatá. Zdravá časť tímu, na ktorú sa karanténa nevzťahuje, má plné ruky práce so suchým pečivom, ak sa nám kapacity uvoľnia, určite napečieme, čo to dá.
Ako mi vrátite peniaze?
Peniaze budeme vracať od 20. 12. 2021 na účet, z ktorého sme platbu prijali (cez platobnú bránu/prevod). V prípade platby v hotovosti na prevádzke budeme riešiť individuálne.
Nemôžem si prísť tradičáky prevziať do iného mesta?
Nie. Karanténa sa síce týka iba Žiliny, to je však srdce našej výrobne, odkiaľ všetko cukrársky, logisticky a manažérsky vybavujeme. Zrušené sú všetky objednávky tradičných a krémových koláčikov na všetkých našich pobočkách.
Mám objednané balíčky na Silvestra, rušia sa aj tie?
Objednávky na balíčky na Silvestra platia. V ponuke máme ešte aj zopár voľných balíčkov, ktoré si môžete objednať tu: SILVESTER
Úprimne nás vzniknutá situácia mrzí, no aktuálne ju nevieme vyriešiť inak. Pilne pracujeme aj možnosti kompenzácie do budúcna pre našich verných klientov a tých, ktorých sa táto situácia dotkla najviac, budeme vás priebežne informovať.